beat it!

Min blogg är så värdelöst tråkig så nu ska jag bli som F & P. Genomtänkt text som bara den. Nej men jag skriver det som ploppar upp. Men vad ska man skriva om? Klimatförändringar? Svält i afrika? My life? Jag är dålig på det här med att blogga. Idag är en utbrändhetens dag. Två prov imorgon. Sov förbi pluggtimmarna och stresspanik på det, hur ska jag hinna? Ska bli så oerhört skönt med helg så det finns inte. Studenfest imorrn och sova med marcus. Kan det bli bättre? Behöver verkligen den här helgen å vila upp mig från skolan för det här har varit en stressig vecka. men samtidigt måste jag plugga. PA-redovisning & SK inlämning på tisdag :/
Mitt liv är fullproppat med allt möjligt för tillfället. vad ska hända med allt? vad ska hända med mig? vad ska jag bli?
Nej just nu känner jag bara för att ta en dag i taget och låta tiden utvisa vad som ska hända och ske.
Känns som det blev ett väldigt seriöst inlägg för en gång skull. Kanske skulle bli lite djup också. höhö

Engelska C är för härligt. 30 ord tills imorrn. jippi!  flatulent, oxymoronic,commonsensical,eloquent osv osv.
Jag tror jag ska lägga mig ner och dö tills efter studenten. Fast då missar man allt kul iofs så det är nog ingen bra ide.

Kommentarer
Postat av: d....

kul att de händer saker för dig iaf

2008-04-24 @ 22:25:38
Postat av: e ö

lägg till mig som dina kontakter nu.. det förtjänar jag tycker jag

2008-04-24 @ 23:25:58
Postat av: pb

är min blogg genomtänkt? :p idag är det fredag och jag ska tvinga dig att peppa mig inför kvällen.

2008-04-25 @ 07:32:18
Postat av: F

oj det blev en djup blogg ;) precis som om min blogg brukar vara genomtänkt den är ju bara psykad, snart VALBORG mk kul utan SORG =)

2008-04-25 @ 07:48:07
Postat av: ägaren

EÖ - du och pbj har ju sån där tråkig webblogg så det inte går att ha er som kontakter
Pb - kanske inte bloggen men texten till bilder på bilddaboken är genomtänka till tusen
F - Då får du fortsätta med dina psykinlägg tycker jag

:)

2008-04-25 @ 08:42:01
Postat av: petra

till ägaren!
endast när jag är hos dig :P

2008-04-25 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0