I could be anything you like

Hurra! I morse var man pigg. Inte mycket sömn inatt, men de gör inget :)
Har nyss sovit en timme så har tagit igen lite.
Hade bara 3 lektioner idag, resten blev inställda. Skönt :)
Efter skolan blev det solning med petra som jag f.ö skratta ihjäl mig åt i matsalen när hon fick sås i hela ansiktet :)

Rackarns otur för dodda då. På födelsedagen å allt :P

Ska försöka ta mig till gymmet snart, när jag smält maten lite.


TIDSFÖRDRIV


DIREKT NÄR DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD!!
25 frågor om dig själv.

Röker du? -Nej
Snusar du? - På fyllan :(
Skolkar du? - sometimes
Gör du frukosten själv? - Ja
Har du suttit i rätten? - Nej
Har du slagit en polis? - Nej
Har du pussat någon? - i morse :)
Vad gör du när du blöder näsblod? -  använder blodet som ketchup på hamburgaren
När grät du senast? - I måndags när jag såg en sorglig film
Har du solglasögon? - japp
Skriv en mening på engelska : I miss you
Vem ringde du senast? - mamma
Vem kramade du senast? - marcus
Vad är din högsta önskan just nu? Fixa godkänt i alla betyg
Vad heter den hårspray du använder? - matrix
Vem gillar du? m
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - gul
Har du string på dig just nu? - Näe
Känner du någon som heter Niklas? - Ja, flera stycken
Har du bärbar data? - Japp
Vad tänker du på just nu? - Att låten jag lyssnar på är väldigt bra :) Band of horses - no ones gonna love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0