I'm a creep, I'm a weirdo

Hade bara en lektion idag. skönt.
Efter skolan åkte jag & pbj å simma.
Nu blir det mat sen plugga & städa.
Har bokat nytt teoriprov nu. 15 maj kl 11. måste klara de då :)
Så jävla komiskt. Fick blombud av en gammal psykgranne idag. läskigt.  
För några år sen ringde hon och sjöng för mig i 10 min. Help! :P
Det stod: "Grattis till din kommande examen" och avsändare.
så använde hon sig av sitt gamla efternamn också. haha
Igår blev de bio i västerås.trevligt :) "Gone baby gone" Den var inte speciellt bra.


When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special


Kommentarer
Postat av: petra

bruna muskelknuttar (insmorda i olja) till sommaren 2008!

2008-04-04 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0