Lord almighty, I feel my temperature rising

Sitter och håller på och försöker söka skola till höst men sidan vill inte med mig så får försöka senare igen, inte för att jag hade planerat att läsa vidare i höst men ska iaf söka ifall man ändrar sig :)

Har precis fått klart NutidaKonst hemuppgiften om Design. Skrev om Alvar Aalto eller vad han nu hette, har redan glömt. Så har jag börjat på Idrottsloggen som jag fick veta idag att man måste göra för att få godkänt :S irriterande. Så blir icke å göra naturkunskapsprovet imorrn iallafall, får göra de nästa vecka. Så jävla mycket i skolan för tillfället. Orkar inte.. usch!

Ska nog iväg och gymma en sväng nu så man piggnar till lite.

Det åskade för ett tag sen :/ Konstig tid på året för åska.


jag vill ha dig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0