första dagen.

Igår var det första dagen på jobbet. Lättförtjänta pengar men trött blir man. Jobbar 15.00-22.30.
Bussen dit går 13.40 och bussen hem går 23.05 så jag är hemma strax innan 12 varje dag.
Det gillar jag inte. Men det här är inte ett jobb jag skulle vilja jobba med särskilt länge,
man får tänka på pengarna.

På lördag blir det åka till avesta och kolla på digiloo eventuellt och söndag är det match
om jag är frisk dvs men det hoppas jag att jag är. Måste packa på mig ipren, det är tröttsamt
att arbeta när man är sjukling men tur är väl att jag har hanna vid min sida som livar upp
stämningen lite.

Och jag har tackat nej till platsen på lärarhögskolan men endå kommer det brev hem om studiemedel och introduktionsdag osv. och igår hade nån ringt hit medans jag jobbade som ville önska mig välkommen :/
JAG ÄR INTE MED LÄNGRE!


Hejsvejs lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0