impulsresa...

...till stockholm igår. Pridefestivalen var riktigt kul att kolla på.
Nästa år hakar vi som stolt kusin och diverese olika stoltheter.
Öl på the laughing duck därefter och bulgarien-anders kom och visade upp sig i sammanträffande kläder.
Kärt återseende :)
Åt middag på en trevlig resturang i huddinge med supergod lasagne (men inte bättre än cissis),
Idag har vi sprungit runt på grönan och åkt som tokar. I alla fall jag, amanda och klara.
Marcus vann en första-vinst-nalle till mig.


Nu ska jag bannemig komma igång med träningsshema. Måste bli rutin nu. NU KÖR VI KÖR VI FRAYSAN!
Fotbollsträning på tisdag i varje fall sen får vi se hur det går i resten av veckan.


Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Fraysan!

ohh Bajsan nu måste vi verkligen köra såg messet om springrundan men sen blev dee så jävla pissigt väder! men vi måste komma igång nu innan vi bli soffpotatisar förevigt! come on som du brukar säga :)

2008-08-04 @ 22:49:28
Postat av: emma

ja come on nu, häng med i spåret idag. jag träna fotboll igår så jag känner mig rätt duktig nu :)

2008-08-06 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0