Ny vecka - Nya tag

Helgen har faktiskt varit riktig skoj.
I fredags natt hade jag och fray skräckfilmsmaraton mellan 00.30-05.30.
Hon är den bästa på att citera så man skrattar i sin ensamhet.
Lördag blev det diggiloo i avesta med marcus. Var faktiskt riktigt kul :)
Söndag blev det fotbollsmatch i spöregnet. Vi förlora med 5-1 mot serieledarna.

Fick skjuts hem idag, jätteskönt att komma hem kvart i elva istället för kvart i tolv.

Nu har äntligen min käre far lyckats blivit övertalad efter ca 1 års tjat.
Så nu blir det handledarutbildning 4e september sen är det bara ut och köra så man kan få det där körkortet nångång.
Min mamma kan vara bra hon. "en kvinnas list" som hon sa. hahaha

Jag vill flytta hemifrån
Jag vill ha ett roligare jobb
Jag vill få lön
Jag vill resa
Jag vill ha körkort.
Jag vill att min älskling ska vara här.

Nu ska jag försöka sova.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Fray

haha hejja lotta! vi måste ha ett filmmaraton till snart med lite bättre poppade popcorn ;)

2008-08-19 @ 17:00:44
Postat av: emma

ja, världens vidrigaste vider popcorn men dom var endå goda på sitt lilla vis så man hade nåt att knapra på. Nu har helge lärt ut hur man ska göra för att få dom goda. Icke på mammas sätt. blä

2008-08-20 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0