sjuk,sjuk,sjuk du måste va sjuk.

Vaknade i morse av att mina bihålor inte var ett dugg bättre. Huvet värker, jag fryser och känner mig allmänt sjuk.
Måste vara frisk tills på måndag.
Har precis haft i hårfärg och snart kommer marcus då blir det mat och massa mys.

Morsan tvinga med mig ner på stan idag. Skulle låna jenna jamesons bok på biblan.
Komisk skånsk man vid disken.
-Har ni den där boken med jenna jameson?
-Du menar, att älska som en porrstjärna (värsta smajlet)
-mm, precis.
-Den är utlånad men vill du reservera den.
-Javisst.
-Det kostar ingenting för dig, annars kostar det 10.
-Varför inte?
-Du är ju under 17.
-Jag är faktiskt 19.

hahaha. snacka om att bli förolämpad! Ser jag verkligen så ung ut? Som barterndern sa i stockholm. ta det som en komplimang varje gång du behöver visa leg.

Sen tvinga morsan mig att äta kräftor utanför åkrahallen i nå jävla partytält med trubadur. Satt där i hörnet mitt bland alla gubbar med lättöl och hoppades att det inte skulle komma någon man kände. Tur var väl det.

Jag har blitt boknörd. Har läst dom här två böckerna på en vecka. Brukar typ aldrig läsa men har man inget att göra om dagarna så. 
                



Kollade på hancock igår. den var riktigt bra faktiskt :)




Såg den här också, den var väldigt b. jämfört med dem andra. "anaconda" och "anacondas-the hunt for the blood orchid" Det blev inte bättre av att David Hasselhoff hade huvudrollen. Går från baywatch bög till skräckfilms hjälte med automatvapen. hum.
Påminde nästan lite om nån peter jackson film i själva dödandet och blodet som sprutar som en fontän ur avbitna huvuden.




Nu blev det här ett väldigt ovärt inlägg medans jag väntar på att jag ska få duscha ur håret.

Vill vara frisk tills på söndag också så man kan träna lite fotboll. Suget kommer mer och mer.



 




Kommentarer
Postat av: AB

Emma vi ahr startat en bok klubb, vill du va med?

Och som sagt va glad att du ser ung ut, en annan får ju höra att man ser ut som syrrans mamma :P

2008-08-08 @ 20:59:41
Postat av: emma

haha självklart. så kan vi ha klubbmöten en gång i veckan. hahahhahah

2008-08-09 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0