Thailand

Nu har en ledig helg passerat.
Lördagen ägnades åt diverse shopping i västerås med my love
På kvällen nalkades fest och det slutade med att josse ringde in mig till hottan och där var också Sara som jag inte träffat på mycket länge. Även dealern var där och stalkade mig och ville ge mig skjuts på cykeln hem. Nejtack sa jag.
Större delen av söndagen spenderades i sängen med fillipinen. Underbar thaimat stod också på menyn.
Idag började min sista jobbvecka (trodde jag). Fick vidareanställning fram till 12 september.
Så efter 12 september drar jag och joe till Thailand-Bangsaen. Gratis boende och allt :) 
Någon som är sugen på att följa med?

På lördag flyr jag min kos till Nyköping och hälsar på en god själ som det var alldeles för längesen jag såg.



Bang Saen


Kommentarer
Postat av: petra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Men hur jäklarns mycket kostar det inte o flyga då?

2008-08-26 @ 12:05:41
Postat av: emma

kostar 5-6 tusen att flyga men sen lever man ju som en kung där nere. fixa pengar och följ med :)

2008-08-26 @ 12:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0