Juldagen

Vad har hänt sen sist då?
I tisdags blev det julbord med jobbet, mycket gott. speciellt laxen.
Sen blev det fira jul hos pappsen, fick pengar,godis,delfinlampa, pro-age hudkräm(HAHAHAH) och lite grejs, så nu har jag råd med telefonen jag vill ha


På kvällen blev det julvaka och invigning på Norrmanska med Petra, Tobbe & Oskar?

Julaftonsmorgon vaknade jag trött som ett svin eftersom petra hållt mig vaken med hostattacker hela natten.
Höll tydligen hela huset vakna.
Det blev julfrukost, julmat,kalle anka och öppning av julklappar.
Mp3,läpptelefon,björnborgtrosor,presentkort på kicks & lagerhouse, påslakan, navelsmycken, mormors kakor, hudkräm,2 böcker, vin m.m.
Efter julklappsöppning är det ju tradition med spel som någon alltid får. Det blev roulette shot game och sverigefrågespelet.

Snart kommer petra sen blir det partaj ikväll, Jag är taggad! Fast är så jävla förkyld bara.
Nej nu ska jag ta en dusch och inviga min ryggtvättare som jag fick av mormor. haha


Kommentarer
Postat av: petra

ja, du börjar få lite rynkor faktiskt.

2008-12-27 @ 12:42:39
Postat av: emma

jag förstår inte

2008-12-29 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0