Morsning

I lördags blev det den årliga julmiddagen med familjen fryklund & Co. Det bjöds på tzatsiki och bröd, potatis och kött, även fräcksar och fräcka snapsvisor bjöds det på.
Blev 91 fest och krogen på det senare mot kvällen.
Igår lagade jag världens godaste mat till mig och marcus. jag kan vara duktig ibland jag.
Det blev tagiatelle spenati, chicken wings barbecue och bacon/kött sås.
Kollade på "hur som helst är han jävligt död" på kvällen. Jävligt kul film faktiskt.

Nu ska vi bege oss till västerås. Jag ska inhandla ny mobil.
Imorrn åker jag,tim,jannica,cazper,brazze och tobbe till Skutskär för att fira nyår.
Kommer hem den 2a.


so long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0