Today is gonna be the day

Skräckfilms kväll med hanna igår, somna vid 3 efter att tagit en omväg för att undvika poliserna då jag inte hade några lysen. Har vart ner på stan och fikat med josse & tobbe sen blev jag fly förbannad på expediten på guldfynd. Kunden har alltid rätt. jag försökte argumentera men hon smöra som fan så marcus ringde och skällde ut dom så ska vi dit på måndag och lösa detta. Fy vad jag är arg. Man kände sig ju verkligen trodd.

A,ja ikväll blir det party med 30+ folket. Ska bli skoj.
Vann nästan alfapet nyss mot Urban & mamma, bara 3 poäng ifrån. haha

Ha en kul kväll gott folk


Ska även denna kväll sluta med kebabsås i ansiktet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0