22 åring gripen

för hoten på ksk. Man får verkligen hoppas att dem har tagit rätt även fast jag har en känsla att dem inte har det.

Helgen spenderade jag i stockholm hos min moster och mina kusiner. Vi sjöng massa singstar, spelade FIFA 2008 och kollade på melodifestivalen. Åt massa gott också. Var skönt at ta det lugnt hela helgen. Igår träffade vi på jasmine på stan innan vi åkte hem. Jag köpte ett halsband, ett linne, en lång t-shirt och ett par skjorts :D

Fy vad förkyld jag är. blev sktiglad igår när jag äntligen hittade nässpray. hade gått runt och knappt kunnat andas hela dan.

Jag längtar tills fredag =) då blir det hem till AB och fira hennes 19 års dag.

Idag blir det plugga massa naturkunskap :/ URS!




image50
jag och kusin amanda, juni bakom (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0