Åre 2008

Säger som petra, troligen dem roligaste dagarna i mitt liv. Nu ska jag iaf inte festa på ett bra tag. Festa Lördag-onsdag + igår. Skapligt sliten man är nu ;) Nästa helg blir det iaf Stockholm och hälsa på släkt =) Har äntligen fått min dator också. eller jag fick en helt ny men blev 500 kr fattigare igår :( Nu ska jag gå hem till daniel och sno lite install filer osv till datorn



Lösaktig - maxtjejen
Skrovmål - kebaben som man drar av
Marmeladorkestern - Oh Ah marmelad - Storis & Lillis får gå upp och sjunga på scen
Katjing (EÖ)
Rock Away
Jag & Petra var självklart vilse på fjället i 3 timmar så det blev ingen after ski för oss första dan.
Petra ramla av liften ett antal gånger - "sa jag inte åt dig att inte vara på den sidan!"
Spy på bakfyllan ner från liften
"man kan ju lika gärna spola ner den i toan"
"jag skar av klitoris"
"min hund har gått bort, vart gick den"
Bastu
After Ski
Cissis juckdans
Bygget
Kräftostmackor
Alla som inte dansar är våldtäcksmän
MAX
Wake up in the morning with a head like what you done
Åremärkningen (salt+is)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0