elvie

Idag har jag varit i skolan till kvart i fem - drygt.
Gjorde restfrågor på naturkunskapen så skönt att ha det avklarat nu.
Tog en paus i pluggandet nu. Har socialkunskapsprov på torsdag. skitmycket att lära sig, massa frågor håller jag på med nu som knappt gjort hälften av. urs!

Idag har jag kollat på "Bowling for Columbine" och så kollade jag på nå dokumentär serie på 1an, "9A". haha påminner faktiskt rätt mycket om hur vi var på högstadiet. Hanna gav mig massa 9L minnen idag. Fy vilken underbar klass det var alltså. Reunion i sommar satsar vi på ;)

Ska nog strunta i bion och plugga istället imorrn, har hört att den ska vara dålig och man orkar inte sitta och kolla på en dålig film i 2 timmar och 20 minuter. Har fått veta att jag fick VG på nationella i svenska och förra svenska provet =) så nu ligger man på VG i betyget. wihoow!

Får panik på projektarbetet också. Måste få nåt gjort snart! AAAH. ska ju vara färdigt veckan efter lovet.




Det blir bäst så här , tro mig. Jag gör det här för ditt eget bästa även fast det kanske inte känns så. I'm sorry

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej sluta...

2008-02-13 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0