Jag måste intala mig själv att han är galen HAHA

Idag har varit en händelserik dag. Vart i skolan och ätit två gånger (snäckmakaroner+fjärilsmakaroner) sen gick jag,fray,lisa & lisa ner till bagarn och fikade, haha. Stora chokladbollar och chokladmaräng :D sen sprang jag och fray runt och leta presenter till AB.
- vad ska ni göra ikväll då ?
- Shotta lite kanske
- får jag adress och telefonnummer!! (helt galen)

Efter stan åkte jag hem till mormor och åt alla <3 dag middag, Blev macka med lax,kräftstjärtar och brieost til färrätt och pressad potatis,fläskfile,sås och wokgrönsaker till varmrätt. Efter maten spelade vi Chicago. Då blev jag 60 kronor rikare =) Sen gick jag och tim hem till pappa och fikade vaniljhjätan. Nu ska jag och mamma kolla på Lost
Imorrn blir det PA arbete och fira AB :D



Kommentarer
Postat av: Fraaaaaaaay!!

HAHAHAAHA !!! what a day....

2008-02-14 @ 21:15:57
Postat av: p

men vi skulle ju kolla imorgon?

2008-02-14 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0