Make up your mind

Klassfest igår :) skitroligt. Det blev tacos,snapsvisor,singstar osv
Idag är man skapligt bakis , har legat i sängen hela dagen ungefär förutom vid 2 då var jag duktig och gick på promenad i 40 minuter i det fina vädret. Har nyss kollat på G - som i gemenskap. Jag var dålig på att fatta vem Magnus Uggla va. kan någon hjälpa mig med det ? :) Natten påminde mycket om förra lördagsnatten, Du förvirrar mig ;) Imorrn kommer iaf amanda,daniel och cissi. ska bli kul =) Får se hur kvällen slutar då, antingen forsätta sega å kolla på melodifestivalen eller roa sig med något.


image55

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kommer nog bli väldigt segt med så sega människor
;)

2008-02-24 @ 02:17:27
Postat av: Anonym

jag vet bara vad jag vill med en sak :(

2008-02-24 @ 03:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0