MMM, MMM, MMM, MMM

100 dagarsfesten var helt okej, men vissa blev riktigt fulla och drog ner en i leran.
Blev uppdragen vid halv tio igår. (nu för tiden får man aldrig sova :P) så vandra vi ner på stan och fikade så fick jag nya skor av mamma och så köpte jag en tröja på intersport som jag velat ha länge :) Sen blev det pizza. gott.
Nu har dom åkt hem och jag är stressad, har inte gjort nåt på PA:t på lovet och inte pluggat nå psykogi heller. urs
Ikväll ska jag och Josse till Sara, eller till huset hon vaktar, ska bli kul. På fredag blir det nog lugnt, kanske tittar förbi mingans födelsedagspartaj en sväng men blir nog nyktert, men man vet aldrig. Längtar iaf tills på lördag då blir det 20 års fest i väsby och hottan sen med petrus ;)



Ja ja, jag vet du är ingen Victoria
ingen prinsessa alls
Inte nån slät änglalik med gloria
som aldrig nånsin ger hals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0