Monday, you can hold your head

I fredags tog jag och p två bilder för PAt. Det blev David Bowie och Indiana Jones. Sen var det hamsterkalas hos ab. massa gott,spel & lets dance :) Ett minus till mina och petras chokladbollar med 1 dl kakao. haha
Lördagen slutade med fest och krogen.Det var en väldigt trevlig natt må jag säga
Idag lärde vi oss thaikwando eller hur det stavas på idrotten. haha.
Så kollade vi på "I huvudet på londonbombarna" på psykologin. intressant.
Har precis pluggat klart historian tills imorrn. Borde egentligen plugga socialkunskap också men orkar inte.
Ska kolla på outsiders snart sen blir det cityakuten (:
usch blir väldigt äcklad av det där :S hmm.

JAG BLIR GALEN!! :D mohahah


Jag vill ut härifrån från drinkar och minkar och den här rakbladsmusiken.
Jag vill ha dej för mej själv i en taxi på väg hem genom nattrafiken.
Handen på höften. Min hand istället och tungan i ditt öra.
Och finns det ingen taxi så snor jag en bil och sen så får du köra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

yrs =P

2008-02-18 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0