Thursday I don't care about you

Fick hem brev från ksk idag. På gränsen mellan IG och G i Svenska C så stog det lämna in uppgifter men har lämnat in dom jag fick, fick ju inte ens lämna in alla :/ psyktant!

Har tagit Elton John bilden idag också, går framåt med PA:t men inte långt kvar nu. ska ju vara inlämnat veckan efter lovet.

Jag och P pratade om hur elaka vi var mot elin den där dagen i mellanstadiet :P Lämnade ett brev där de stog ett och annat. fast vi menade ju inte det sista ;) Sen den där dagen när elin dusha så skrev vi ett brev. kommer snart ska bara hem till emmas mormor och äta bullar. haha så lämna vi all glass ute och rota i skafferiet ("och skafferiena dom är mina")

-den här bilden blev rätt bra tycker jag (mohahah)



If it feels so good
Than it can't be wrong

Nej nu ska jag springa på löpbandet tror jag innan jag blir galen =P sen blir det plugga religion. Nu när man är helt frisk för en gångs skull så kanske man skulle finslipa sig lite


Kommentarer
Postat av: p

jag men jesus. århundradets elakaste barn.

2008-02-21 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0