5 dagar

Idag har jag vart i skolan - hade religion och fröken var nervös för fjällan. HAHA.
Sen hade vi PA möte. Fan vad man har haft ångest för det där men idag vände det plötsligt.
Bestämde oss för att skita i det teoretiska arbetet vi tänkt på om Ungdomar och alkohol. Så vi ska göra ett praktiskt istället. Ska göra en årskalender med egna bilder osv :P orkar inte förklara. haha. men med kändisar iaf.
På lunchen var jag hem till Joe och drack saft och spelade wii =)
Efter skolan åkte jag hem till daniel och åt krocketter och kyckling och kollade på Boogeyman2.
Den var bättre än ettan. Känner mig duktig idag. Har skrivit en ny projektplan och skrivit in i loggboken så har jag börjat plugga till svenska provet som är på fredag. Ett glas färskpressad apelsinjuice till det =)
Ska till tandläkarn imorrn kl 9. Hoppas min vän p följer med annars törs jag inte. haha. avbokade förra tiden i fredags. Ska hämta ut tågbiljetterna för hemfärden från åre imorrn också om jag kommer ihåg :P Hemfärden med tåg kostar ca 500 spänn. Och bilfärden dit går på ca 100-150 kronor. Skaplig skillnad. Men det tar några timmar kortare att åka tåg men jag får väl stå ut på ditvägen bara inte I dont feel like dancing blir galen.
Nej nu ska jag kolla slutet på handbollen.

image47
Jag vill på festival i sommar!


Kommentarer
Postat av: din vän p som ska med till tandläkarn imorgon

jag håller med, festival i sommar !

2008-01-22 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0