6 dagar

Igår flyttade jag över dem sista stora sakerna. Löpbandet och tvn så var vi och hämtade ett svart vitrin skåp till mig =) hade inte sett det innan men det var snyggt som tur var :) med belysning i så nu har jag ställt in alla mina glas,parfymer osv där. På kvällen kollade vi på Heartbreak kid, den var sådär. dåligt slut.

och bara för att jag glömde vantar var det kallt å cykla idag. så cykla jag på daniels cykel för jag har supit bort mitt lås :S :P haha. Hade idrott,lunch och psykologi. Har precis ätit hemmalagade biffar och potatis. mums! Måste försöka få klart religionen idag så man får godkänt.  Ska snart springa en sväng på löpbandet. Ska försöka göra det varje dag tills vi åker på söndag. Träna upp benmusklerna lite ;)


vad snygg han har blivit då ;)



image46
haha sara då =P

Kommentarer
Postat av: p

vem är det som blivit snygg, tell me kvinna! :D

2008-01-21 @ 18:15:34
Postat av: E

dedu ;)

2008-01-21 @ 19:57:16
Postat av: bajs

i already know ;D

2008-01-22 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0