But its better if you do

Vaknade vid åtta i morse och åkte till Jysk vid 10 och kollade på en tv bänk som jag har beställt hem. Ett svart =) Nice. Sen åkte jag till skolan och hade Religion, lunch (med blodiga kycklingar :/ ) och historia. Sen var det möte om Åre. Betalade stugan också. Vi ska sova 12 stycken i 10 stugan :P Nyrenoverat med bastu och skitbra utsikt :) Nu börjar jag längta en massa. Måste inhandla skidglasögon nåndag också =) Fick ett sms idag från PC city: Ny ersättningsprodukt komer via postförskott inom en vecka :) betyder det att jag får en helt ny dator? gratis? hm. återstår att se. Då försvinner väl allt jag hade på den. Tur att de viktigaste (bilderna) är upplagda på bilddagboken, dom flesta iaf :P  Nu måste jag tyvärr plugga engelska. UEEÄÄH! :/





image41


Kommentarer
Postat av: Frippthefray

fina oufits på er , varit i min garderob och tattat !?! era järlar =)

2008-01-16 @ 16:55:19
Postat av: E

Vi är snyggast i dina kläder ;P

2008-01-16 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0