fegis

Jag är en riktig fegis. Var inställd på att gå till tandläkarn i morse men sen sket det sig en halvtimme innan så nu får man en räkning hem i stället. urs på mig! Istället åkte jag och petra ner på stan och fikade räkbaguette. Sen åkte vi till skolan och då var historian inställd :/ så vi hade bara filosofi (på den skrev vi packlista till åre) och religion. Fick VG på religionsuppgiften om Etik. Då blev jag chockad :) Petra följde med mig hem efter skolan. Vi åt prinskorv med bröd. Sen började vi "spåna" lite inför PA arbetet. Har bestämt några karaktärer som vi ska ha med iaf. Charlie Chaplin (EÖ), Magnus Uggla (PB), Elton John (EH). Sen tänkte vi ha Freddy Kreuger och Einstein också :P Kommer bli skitbra. Ska leta fram en hatt till min snygga bild på Elton John imorrn =) Jag och P var duktiga också. Var ute och sprang i snön som föll ner från himlen :) Himelskt skönt. Efter det svepte vi pressad blodapelsin. Gott. Nu har jag pluggat svenska i ca en och en halvtimme. Vad drygt det är. Imorrn är det Engelska muntligt och NutidaKonst redovisning :S hur nu det ska gå utan arbetet :P Nu ska jag lägga mig och glo på tv. GODNATT



image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0