Första natten..

Tog ett tag innan man somna men när man väl gjorde det sov jag som en stock hela natten.
Vaknade vid 12 och åt frukost osv sen gick jag hem till Daniel och pluggade lite teori.
Efter det kollade vi på ett avsnitt 24 sen gick jag hem och åt kyckling,potatissallad,melon,banan,gurka,tomat,ost,sallad & avokado. God blandning =)
Har precis fått lite ordning på rummet. Snart kommer AB & Fray och umgås.
Måste upp tidigt imorrn så man hinner plugga lite innan vi åker in till västerås.
Skriver kl 1. Wish me good luck! :)

Alltså jag blir så jävla irriterad. Ringe Safety plus idag om datorn, dom har ju sagt att det är vätske skada på den och jag ahr ingen aning om vad som hänt. Så säger dom att dom inte kan göra något fören jag sagt vad som hänt :S Alltså hur får man saker lagade isf. Köpte försäkringen för nästan två tusen ju. Men sen ringde jag till PC city där jag köpt den och dom kunde inte säga så mkt mer förutom att jag måste byta modekort och tangenter :S. Så ringde jag försäkringsbolaget igen och sa att daniel hade spillt på den som vi kommit fram till. Skulle det kanske förändra situationen ? Ja, då säger hon att den redan är godkänd för service :S jag fattar ingenting. Dom två första jag prata med sa att dom inte kunde göra någonting. men nu när jag har sagt endast en mening att en person har spillt då ska dom plötsligt laga den. ÅÅH nu är jag arg. Första tjejen jag prata med hon var så jävla otrevlig också. Trevligt att bli bemött på det sättet. Jajamensan. Så man fick lov att dra en liten vits för att få datorn fixad.  Får se hur lång tid det tar nu innan jag får hem den.

Nu ska jag och mamma pressa apelsinjuice :)

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0