Freeedag

Igår åkte vi in till västerås och skrev teorin. Och jag är så jäkla irriterad.
Var 2 poäng i från godkänd och daniel var 1 poäng i från. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :$
men hade endå inte väntat mig att klara det så jag tyckte det gick bra trots allt :P
Käkade på mcdonalds sen & sprang på Toys'R'us. Jag köpte en platt pulka. HAHA
Måste ju passa på att åka nån dag nu när det har kommit massa snö :)
När vi kom hem forslade vi över ena soffan till mig,
så nu har jag den bredvid sängen.
Ska köpa ett soffbord och en bokhylla nån dag också =)
På kvällen spelade jag,Daniel, Ica, Simon, Blixt & Andersson lite spel osv.
Sov över hos daniel inatt men nu sitter jag hemma.
Ska äta tacos snart. MUMS!



346245-17

Kommentarer
Postat av: F

fifan va gott med tacos !!! med banan hoppas jag

2008-01-04 @ 15:57:42
Postat av: e

näe glömde bananen :(

2008-01-04 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0