Funny Day

idag var en rolig dag för p och mig. HAHA. trots att man var i skolan.
08.15-15.30. Första dan på länge man var i skolan så länge
Åkte ner på stan efter skolan och fikade räkbaguette. Mums.
Sen köpte jag skidglajer, pannband och försvarets hudsalva till Åre :))
Har börjat på å skriva en packlista redan. haha
Fy så skoj det ska bli. Det närmar sig. 11 dagar kvar nu.

Håller på och försöker få klart Nutida konsten. Skriver om fotografer. har gjort om mattias Klum ska göra om Cindy Sherman snart. Fast kommer inte kunna redovisa imorrn iaf :S

Ska snart ner och äta fruktsallad och kolla på mord i sinnet med mamma :)

Imorrn tror jag att det blir umgås med Mingladesh och på fredag kommer iaf pbj (och fray hoppas jag) hit och sover över. Ska äta mackor med avocado/kräftstjärtar. och på lördag åker vi till Åland tidigt :) Inhandla lite inför Åreresan ;)
Sen på söndag ska jag hämta hem löpband+tv+ett svart vitrinskåp som jag ska köpa av mammas jobbarkonpis

Har bestämt mig för att börja bli nyttigare + röra på mig mera än vad jag gör ;) Lite varje dag till att börja med. har inte tränat något över julen. Blev iaf jobbigt styrkepass i måndags på gympan och igår gick jag ju hem från skolan ;) haha och idag körde jag ett litet styrkepass i vardagsrummet.

Nu blev det ett långt inlägg.

HAVE FUN!

image42

Kommentarer
Postat av: pbj

roligaste dagen på länge.

2008-01-16 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0