KAKAN

Skitjobbigt styrkepassa på gympan för nån som inte har tränat på hela julen.
Nu måste jag rycka upp mig och köra på.
Har pluggat engelska om Charles Dickens. massa frågor kvar. usch

Just nu längtar jag väldigt mycket till v.5 så man slipper skiten ett tag.

har nutidakonsten som jag måste göra innan fredag och naturkunskap om biobränslen:S Så måste jag göra religionsuppgiften så jag får G nångång. Så har jag ju IG i matteB och företasekonomi som jag måste läsa in på nåt sätt:S hmm.


Ska man sticka till Karlstad ?






HAHA ÄR DET NÅGON SOM KAN ÖVERSÄTTA ?

as assistance, in the farm of money, food, clothing or goods, given to alleviate poverty without the requirement that the recipient enter an institution




Kommentarer
Postat av: Frippthefray

Stick det karlstad , för sen komemr jag och då vet du ju hur galen AB blir med kudden :D !!!!!!

2008-01-15 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0