panik!

Ställde klockan på halv 7 imorse - vaknade och var så jäkla trött så jag orkade inte gå till skolan.
Så tänkte jag göra klart Nutida konsten som det är dead line på idag men så har jag tapapt bort det jävla pappret.
- JAG SKA INTE SKOLKA - JAG SKA INTE SKOLKA - JAG SKA INTE SKOLKA -
Från och med i morgon ska jag verkligen försöka. Får inte börja om i cirkeln som var innan lovet.

Igår åt jag velat med petra & elin. var längesen man åt den pizzan. Så jäkla gott :)
Sen gick vi hem till mig och spelade TP, Fray var också med =) ingen vann
Fray var kvar tills nio ungefär. Jag blev Cindy Sherman till Nutida Konsten. haha. Fyfan så komiskt.

Imorrn ska jag umgås med Styrarspacket + AB ´tror ja :)
Och på lördag blir det att gå upp tidigt och åka till Romme. KULIGT VÄRRE ;)

Alltså jag är så jävla skoltrött. Förstår inte. Har varit det skitlänge nu. Det är bara en termin kvar kan jag inte få vara lite skolpigg eller vad det heter. HAHA. Skolböckerna bara ligger framför mig och man orkar inte öppna dom för att plugga. urs säger jag bara. Behöver bli peppad. Något att kämpa för ? men vad. Jag vet inte ens vad jag vill bli.
Vet bara att jag ska ta ett sabbatsår och jobba efter studenten. Sen plugga vidare. men vad ? Det är frågan ?
Något med människor tror jag iaf ?

Nu är det massa kul jag ser fram emot iaf :)

19/1 12 timmars kryssning till Åland?
27/1-31/1 Åre
26/2 100 dagars festen
9/4-11/4 Studentkryssning
28/5 Sista läsdagen
4/6 STUDENTEN :))


image38


Kommentarer
Postat av: Frippthefray

vadå har du fått ett papper av fjellan - JAG SKA INTE SKOLKA- JAG SKA INTE SKOLKA- ?! =)

2008-01-10 @ 15:55:27
Postat av: e

haha nej :P men förra terminen

2008-01-10 @ 22:16:53
URL: http://emmahising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0