pump up the volume

Igår var en kul kväll. Först massa ovisshet och beslutsångest hur lördagen skulle bli.
Bakisdag eller Åland ? Jag valde bakisdag. Ville inte åka ut när det ska bli storm. Sånt gillas inte :P
Men det blev kul endå till slut. Åkte hem till Hanna vid halv 7 och fixade mig sen gick vi till stationen och tog åtta bussen in till västerås. Det var jag,hanna,emma,petra,emelie och elin =) Så åkte vi och förfestade lite hos chacke?
Sen blev det konrad en sväng och efter det gick alla utom petra och elin på pluto. Vakten var snäll och släppte in oss fast man måste vara 88a :) Efter Pluto kom emelies pappa och hämta oss. Han var snäll och bjöd alla på baguette på statoil :) sen blev det sängen.

Ikväll kanske det blir bio - National Treasure 2 :)


bakis som en jävla nånting idag iaf. Funderar på att ta en promenad och lite frisk luft snart.


image43


Kommentarer
Postat av: abslout inte någon på p

rolig kväll tametuskingen. 6 dagar kvar till Åre. min mage vänder sig snart ut och in av längtan!!!

2008-01-21 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0