don’t fall in love with strippers

Kom hem från Gräsö igår kväll. Helt underbart där.
Idag har jag prov jobbat på stekhuset 11-14.30.
Kan ju alltid hoppas att man får det.
Ikväll åker vi tillbaka med lite trevligt sällskap också.
Kommer hem på söndag tror jag.
Sen ska en kryssning hinnas med.
-Tältning i ljömsebo
-Gävle cityfesten
-Nyköping?

Något smartskaft har raderat min bilddagbok. Fattar inte vem bara.
Inte många som vet mitt lösenord och varför skulle någon göra det.
Finns bara en person som det skulle kunna vara...

Har sovit 6 timmar inatt bara. Trött som en gnu.
Nu ska jag packa sen bär det iväg




Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att folk är så omogna och uttråkade. Som tur är får du den tillbaka med alla bilder, om du hör av dig till bilddagboken :)

2008-07-16 @ 01:19:53
Postat av: emma

smart. det ska jag göra nu :)

2008-07-18 @ 20:45:46
Postat av: AB

Häärlig bild! :D Härligt liv på gräsö! Härligt Emma!

2008-07-19 @ 20:14:03
Postat av: emma

lovely ey be

2008-07-20 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0