Wake me up before you go-go

I eftermiddag blir det jobba. Har även sökt ett annat jobb idag på hemtex som kommer till gallerian. Vill ha fast lön inte provisionssystem. jättedrygt. Hoppas jag får det.
Igår var det riktigt jävla åskväder. Hann precis hem från en intervju.
Blev ingen träning igår eller idag. Vart har motivationen tagit vägen? usch!
Jag är så trött på det här. Vill ut och resa. Se världen!
Är lite avis på jasmine faktiskt som tågluffar runt i europa.

Nej nu ska jag försöka hitta någonting att äta.


Jag har gjort en ny blogg emmasdrommar.blogg.se
 Där kommer jag dokumentera mina drömmar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ska dom få hemtex i gallerian?? va bra, det visste inte jag. Håller tummarna för jobbet;D

2008-07-02 @ 14:34:21
Postat av: emma

japp det ska dom :) tack så mycket

2008-07-03 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0