myggen svärmar på mitt rum

men det blir bastu om jag stänger fönstret. jobbigt läge. Får bli uppäten istället.
Sala festivalen has passed. kul till och från men måste berätta om kaoset

Kom hem i morse 4-halv 5. Klockan 8 ringer telefonen flera signaler men jag orka inte svara.
Klockan 9 blir jag väckt av att mamma ringer mobilen. Hörde direkt att det var nåt som inte stämde.
-Polisen ringde mig nyss, tim sitter häktad i västerås för grov misshandel. Förhör kl halv 1 och du ska med.
Efter ett tag får jag veta att även johan är häktad. trodde först att det bara hade varit nå slagsmål men i bilen till
västerås berättar ronnie att killen som blivit misshandlad hade varit medvetslös och ligger på sjukhus med skallskador.
Sitter och väntar i västerås medans förhören pågår. efteråt släpps dom. Nu börjar det bli rätsida på saken.
Tänk dig att bara bli inhaffad och gripen av polis och körd till västerås utan att veta varför. Jo det var det som hände dom.
Det hade tydligen varit slagsmål och tim och johan hade stått och kollat på sen helt plötsligt blev dom gripna för att "vittnen" pekat ut dom. Men nu vet vi iallafall vilken den här killen som misshandlade är. Dom ska ringa i morgon och informera polisen. Så misstankarna borde försvinna snart. Vad är sala för en stad egentligen? Sparka på någon som ligger ner? Får se i morgon hur det här kommer utvecka sig.

I morgon blir det iallafall leksand sommarland och på onsdag kryssning.

Händelserik helg som tusan på både gott och ont.

Slut

Kommentarer
Postat av: fray

men gud de var de sjukaste!!

2008-07-28 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0