The new life...

begins today.

Har jag sagt många gånger men nu ska jag verkligen försöka. Sundhetskost och träning är det som gäller :)

Min kost idag har varit:
1 ägg
2 hårdmackor med tomat
3 glas blodapelsinjuice
potatissallad(den nyttiga varianten)
rostpiff
1 banan
vattenmelon
skaldjurssallad

Har precis varit ute och sprungit/gått med Lillasyster, Dokor kosmos, Hoffmaestro och The Ark.
På vägen träffa jag på Frank Zappa och konverserade lite.





Kommer ni ihåg den här reklamen? Fyfan vad jag var kär i den. Vet inte varför men ändå


Kommentarer
Postat av: Fray

haha men frank zappa äe ju död eller a typ ;) fan va duktigt du är då bundis ! jag har iaf gått 1,5 mil idag så jag har betongben nu ;) HEJA the new LIFE!!!

2008-07-22 @ 22:17:50
Postat av: e

ojoj, duktigt bundis. själv orkar man springa cirka 1 km.

2008-07-25 @ 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0