with or without you...

Sitter här med en iskall cola. Gott.
Igår hade jag två intervjuer. Sålde nästan en bok så hoppas han köper när korrekturet kommer.
På eftemiddan åkte jag och marcus in till powermeet och kika lite och åt langos. mums.
Fast inte lika goda som på peace&love. På kvällen blev det fest hos tommy :)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och tim ska komma hem så vi kan äta tacos.
Dom sitter i kön på power meet så kan nog ta ett tag. Jag är hungrig.
Ikväll blir det ferrefest med petra,jannica, ulle och helena. Ska bli kul..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde väl att ni skulle ut och röva! Får väl hör av sin syster imorgon hur ni haft det=)

2008-07-06 @ 23:24:14
Postat av: emma

jätteroligt var det :) antar att det är du frida?

2008-07-07 @ 12:17:55
Postat av: Frida

Oj, ja det är det=) glömde visst namnet där:P

2008-07-09 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0