lugna favoriter & regn

sitter här och lyssnar på lugna favoriter och väntar på att det ska sluta regna så jag kan ta mig ner på stan och träffa jannica. I natt har jag sovit som en kung. Somnade till hemsökta hus på tv4+ så det resulterade i underliga drömmar.
Idag börjar mitt nya liv med träning. Har inte tränat på evigheter och gått upp 3 kg sen studentveckan. Dålig kondition har man också fått så efter stan blir det en sväng till gymmet om jag lyckas ta mig dit. I eftermiddag ska jag jobba lite. Har en intervju inbokad kl 5 sen ska jag försöka boka in några fler.
Vilket jävla piss väder det är. Vart är solen. 

"när vi går i solen så sjunger vi så här;
sol, sol, jättesköna sol.
för du värmer vårt land å du ä så populär.
sol, sol, jättesköna sol.
de e du som ger oss alla liv å ljus.
sol, sol, jättesköna sol.
SOLEN Ä BRA!
SOL VILL VI HA!
sol, sol, jättesköna sol."


När ja va liten sa fröken att solen kom när man sjöng den sången.
Så nu sjunger vi :)

Jag är så trött på den svenska sjukvården. Vilka jävla erfarenheter man fått från dem.
Fick gå med borrelia 6 veckor för länge för att dom inte trodde att jag blivit biten av en festing fast jag sa att jag misstänkte det.
Nu var mamma till sjukhuset för att hon fått blåmärken på hela benet så dom sa att det antagligen är biverkningar på medicinen blodförtunnande men dom undrade vad läkarna från västerås tänkte för så länge hon ätit medicinen ska man inte göra. så mamma skulle ringa till västerås idag.
Sen alla jävla tabbar dom gjorde med tim då.
Listan kan göras lång..
FYFAN säger jag bara. Hur mycket ska man behöva stå ut med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom på att jag inte är så generös med kommentarer hos dig heller =) Nej, jag litar inte heller på sjukvården, speciellt här i Sala. Man har vart med om för mycket! Den ena läkaren är värre än det andra, kram

2008-06-30 @ 13:30:14
Postat av: emma

Ja det har du helt rätt i. Vi får börja kommentera varandras lite mera då :) Kram

2008-06-30 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0