och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar...

Torsdag blev det brännvinsbrännboll. Försitt i parken med goda själar. Vissa blev väldigt fulla men kul var det minsann.
Nästan det roligaste jag varit med om var fredagens cykelrace. Samlaget med våra rosa tröjor och tutor.
Roliga stationer förutom frågorna kanske då :P Hångla med ägg i munnen är inget jag rekomenderar. Håret och ansiket fick sig en omgång av det ena och det andra. Från sirap till mjöl. Bad i vattenspridarna, månsan och sandviken. Klädormen blev lång och alla var nästintill nakna. På kvällen blev det utgång och det var nästan det värdelösaste någonsin. Lördagen var vilodag. Grillade på kvällen och igår blev det först förmingel hos emma med bål och tilltugg. Sedan ställdes det till med bal. ! God mat och trevligt sällskap. Roligaste buggturerna jag vart med om också.
Ikväll är det beach/volleyboll fest, får se om man orkar gå.
studenten på onsdag :) helt ofattbart

Ett STORT tack till Fray som fixade våra frisyrer också. Du är köng!





Jag och min kaveljer
jag och min kaveljer

Kommentarer
Postat av: Fray!

åh tack för det tacket:) satt just och fundera på att ni kanske inte var nöjda. fin bild på dig och helge förresten ! va hård och svep ikväll med " helan går"

2008-06-02 @ 16:46:59
Postat av: emma

jag var nöjd som aldrig förr :)

tack.

Ikväll ska jag svepa lite smått med jägern hade jag tänkt :D

2008-06-02 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0