panikshopping & blommor

vaknade kl 07.00 i Hedbo - skjuts hem.
Iväg på veckomöte i tärna kl 10.
Hem till jannica en sväng sen. Fika och passa cazper.
Ner på stan och morsan var galen . skulle handla massa blommor.
Typ tio olika sorter så kunde hon inte bestämma sig och ändra sig hela tiden.
Sen shoppa allt som var extrapris på ballen.
Nu är jag helt slut så ska ta en powernap sen ut och jobba lite.
Ikväll ska vi grilla. Mums :)

råkade göra av med 920 svenska riksdaler på mary kay produkter igår.
Snacka om slöseri med pengar :/ BLÄ!


HOFFMAESTRO!


Kommentarer
Postat av: fray

driver du med mig ? fifaaan jag sa ju åt dig att inte skriva och våga säga nej :D vad köpte du?

2008-06-26 @ 18:24:18
Postat av: emma

haha nej. Jag kunde inte säga nej. Baspaket ansiktskrämer + foundation. 3 flaskor för 920 spänn!! shiiiet. nu kommer jag ha dom efter mig varje månad

2008-06-26 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0