Snart smäller det

Igår var det sista riktiga studentfesten. Ölspel, fotboll, volleyboll, bad och massa alkohol blev det.
Blev väckt och fick göra telefonintervju från bygdeförlaget så nu har man jobb då: ) Utbildning 10e sen börjas det
Sen blev jag iväg tvingad bakis som ett svin längst bak i en husbil som är en bastu och inte ser man vägen och guppar som bara den. men jag överlevde resan till Uppsala för att hälsa på bror min Stackarn kommer inte hem tills imorrn.
Hemvägen sov jag faktiskt :)
Nu håller alla på och fixar inför morgondagen. Jag är trött som en gris så ikväll ska jag faktiskt somna tidigt.
Panic stress på imorrn. vet ingenting om någonting. men det löser sig nog.
jag längtar.... nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0