sommar,sommar,sommar

happ, vad har hänt sen sist då.
Jo jag har tagit studenten minsann och det var en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv :)
2 stekar dagar i brottet med Fray har också hunnits med. Härligt!
Lördag  var det studentskiva på lövåsen :) trevligt med massa god mat
I tisdags var jag på utbildning hela dagen. Det gick bra, Sen blev det fotboll med kärleksparen, AB & Fray.
Heja Sverige. 2-0 :))
Vid nio kommer werner och hämtar mig, han skulle vara snäll och skjutsa mig till tärna.
Ska få kamera och sista materialet sen är det bara och köra igång. 50 %-20 timmar/veckan.
Undrar hur detta kommer gå? Blir nog bra när man väl kommit in i det.
På fredag är det fest hos Sara. Men funderar på att bli nykter fest för min del.
På söndag börjar fotbollsskolan också. Ska bli kul. Men mycket nu närmaste tiden men det fixar jag nog :)
Igår kom marcus hit och sov hos mig, han hade varit brandman i ludvika. Så då blev jag glad :)
Nu ska jag hitta nå passande kläder. Får bli Petras jeans iallafall. mohahhaha!

TJOLONG!


Kommentarer
Postat av: petra

Jaså, det är du som tattat jeansen :P

2008-06-12 @ 12:28:39
Postat av: emma

det är jag det :)

snart har jag hela din garderob här

2008-06-12 @ 13:43:42
Postat av: Fray

vi måste STEKA mera!

2008-06-12 @ 13:46:04
Postat av: emma

Dansa soldansen då så det blir lite varmare

2008-06-12 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0