100 %

vecka snart. Varit på alla lektioner. Var ett tag sen, brukar alltid vara någon frånvaro lektion i veckan :) duktigt!
Har nyss varit hos mormor och ätit. inte direkt godaste maten, men jag vann på 500 i alla fall
Känns som jag håller på å blir förkyld :( Kan man bli det  när man käkar pencelin? jag vill ju bli frisk och börja träna igen!!
Längtar skapligt mycket tills imorrn men undrar var det blr förfest och undrar vad man ska ha på sig när det är 80-tals tema.

En är frisk och letar efter lyckan,
en annan är full och letar efter kryckan.
En tredje är polis och samlar på falkägg,
en fjärde kör in i bergvägg efter bergvägg.
En femte är främmande och minns ingenting





Kommentarer
Postat av: Fray !

bra kämpat tjejen med 100% vecka !
jag har också klarat dock har socialkunskapen varit innställd och imorn är jag nog hemma har prov och ahr inte plugga =)) ! så för mig blev det 75% vecka ganska bra av mig ändå ;)

2008-03-13 @ 19:12:11
Postat av: E

åå det var bra kämpat och denna 100% vecka gäller petra också :P

2008-03-13 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0