Bad Day

Idag är en sån dag med massa plugg men man orkar helt enkelt inte. Svenskaprov imorrn med 104 svåra ord man ska kunna. Och jag måste klara det för att få godkänt på kursen. :/ inte lite press man har på sig då.
Idag har jag haft religion & historia sen åkte jag hem till syrran & cazper och fika massa gott. Har kollat på sista delen av "kungamordet" för ett tag sen. det var bra. Nu gör jag inte ett dugg. Sitter och ruttnar och funderar över framtiden. sommarjobb?skoja?jobb?sabbatsår ? plugga? vad? utomlands? flytta? körkort? listan kan göras lång

Jag vill vakna upp och ha allt klart för mig vad som ska hända här näst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte flytta iväg :(

2008-03-19 @ 03:58:33
Postat av: petra sofie björkröv

och jag vill ha en sån där bok som ger svar på allt. Eller en tidsmaskin så man kan hoppa typ 10 år, tills man har ett jobb o typ ett hus. nu blev d4et långt, ja. sluta klaga. idag klarar vi 100%. Jag är hungrig. och törstig. jag vill ha lypsyl. Hej

2008-03-19 @ 09:17:10
URL: http://pbj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0