Du duger som du är!

Har precis skrivit en uppsats i svenska om det, är klar nu så jag väntar på petra som sitter här bredvid :)
Fick 1 och ett halft poäng från vg på psykologi provet, irriterande :P
Den här veckan har varit så jävla dryg. Kanske inte ens får godkänt på PA arbetet. stressstressstressstress
Denna vecka: SvCuppg,PA, Relgionsuppg, engCuppg

Nu ska vi ha naturkunskap.

hej ge mig helg!





Hemma nu, har precis ätit godaste maten jag ätit på länge :) tagiatellepasta,kyckling och ananas gratäng med kokosmjölk :) mums!
Jag är stolt över mig själv att jag uthärdade denna jobbiga onsdag. Började kvart över åtta och gick till halv 4. Bara 75 min lektioner och 30 min lunch. usch och fy! Så hade vi redovisning om Yorubafolket på religionen. Gick väl okej! Nu ska jag skriva en uppsats om Hare Krishna. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0