Fredag

Fan så kul! Sitter och väntar på två röda balklänningar som jag ska prova och se om jag ska köpa :) hoppas nån passar. Har vart nere på stan och köpt gulneonlysande nagerlack som jag ska ha till 80-tals festen ikväll. Ska hem till elin kl 6 och fixa sen hem till emelie kl 8 sen kl 10 blir de hottan :D Imorrn blir det iaf hem till Fray och kolla på melodifestivalen! kul. Valde ut igår vad jag ska ha på mig iaf, kommer bli så fult :D


talking about you and me yeah
and the games people play

nananananananana

Kommentarer
Postat av: Fray!

imorn äre melodivfestival-tradition minnsan :D
haa kuul ikväll och kom bakis imorn =))

2008-03-14 @ 18:41:24
Postat av: e

jaa :) jag kommer komma för bakis känns det som nu iaf

2008-03-15 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0