fullt upp

I torsdags blev det utgång i västerås med emma,hanna & sebbe :) Blev konrad & miss fatty kom dit haha riktigt kul :) Fredag fest igen & utgång med mia :) Slutade i bardens garderob - gick hem halv 10 på morgonen och var fortfarande lite full. haha. sen blev det sova fram till ett och upp till fryklund och käka påskmat, spela poker m.m vid 4. Vid 8 drog jag till blixt :) han hade fest. Blev sova över där med trevligt sovsällskap ;) sen på morgonen bjöd blixt på pizza sen åkte jag hem vid 4. Sov typ hela dagen. Idag har jag kollat på Die Hard 4.0 och varit på långpromenad. skönt. Måste komma igång med träning igen. Man är hälsosam i veckorna och ohälsosam på helgerna. Hur blir det i längden ? haha Så svårt å komma igång när man alltid är förkyld också :/ På onsdag blir det västerås en sväng sen kolla på fotboll med Fray. mfl? Ska träffa syrran & cazper nåndag också, så ska jag försöka träna också. Ikväll blir det nog lugnt ser det ut som. 


                 
Torsdag                             Fredag                               Lördag

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohyes ohyes tomorrow is it football time ! =) AB ska med osså iaf ! sen P och E ?

2008-03-25 @ 12:29:59
Postat av: Anonym

GOOD :D

2008-03-25 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0