happ!

  • Fredag - Hem till elin halv åtta och börja dricka sen vidare till emelie på förfest. Blev sen början så då fick man dricka fort :P Hottan vid 10 och vi var snygga & fulla. Jag lyckades supa bort mina pilotbrillor och spilla cider i mobilen så 1,2,3 och ring knappen inte funkar. Så just nu har jag snott tims mobil som är jättedryg att skriva på men jag ska köpa en av pontus idag :)
  • Lördag - Skapligt bakis man var, var ungefär fortfarande full när jag vakna kl 10. det är inte ofta de händer. haha. Låg i sängen hela dagen. Kollade på The Cave och Frankie & Johnny. På kvällen var jag hem till Fray och kollade på melodifestivalen med F,L,L,L,S & A. Frays chokladbollar var iaf goda men lite smöriga kanske ;) åt massa andra onyttigheter också. Så kollade vi massa filmer sen vi var små och kina filmen osv.  haha väldigt komiskt.
  • Söndag - Mamma tvinga med mig på loppis så vi ska åka strax sen ska vi hem till siv så ska hon kolla om hon kan sy om en balklänning. Men jag har sån beslutsångest om vilken jag ska ta. Beror på hur hon kan göra om den :) Det visar sig väl. Ikväll blir det lax och Singingbee finalen :D

Och jag får panikstress på skolan!!!!!!!!!! Massa å göra, ska försöka 100 % vecka denna också. få se om man lyckas ;) Byebye


Kommentarer
Postat av: Fraay !

haha men jag så ju åt dig att ta en annan boll med mindre smör i ;D ! förövrigt kommer jag få 70% vecka den här veckan de börjar gå ut för , för mig ! men lycka till med 100 % !!!

2008-03-16 @ 11:30:22
Postat av: E

haha men jag ville ju inte ha några fler. lycka till då, jag kommer nog inte klara mig :D

2008-03-16 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0