Oh baby baby its a wild world!

Nu har jag precis lyckats få ihop ett brev till Seydou (mitt fadderbarn)
Inte bästa engelskan kanske som de flesta som känner mig vet :P
Kan ta upp till 4 månader innan man får svar för först måste brevet gå till Barnfondens kontor på Mali där dem måste översätta det till Bambara sen skickas till byn.

Idag har jag haft idrott och kört bollsportsturnering. Det gick inte så bra för mitt lag.
Sen hade vi psykologi och kolla på nån film med människor som har tvångssyndrom. Det var en tjej som använde typ en hel 3 litersdunk tvål om dagen.
Efter skolan åkte jag till lärkan och sola
Sen hem och åt lax & bulgur så har jag t.o.m hunnit med att göra religionshemuppgiften.
Nu är det baraIdrottsloggbok, PA-rapport, 3 engelska optional och svenskaprov kvar den här veckan. USCH!
Imorrn fyller Jannica år så ska väl dit på en fika efter skolan sen blir det pluggpluggpluggplugg

Nej nu ska jag vara lite onyttig med chirre & Lost ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0