Se mig, hör mig, rör mig!

Fy så skönt det är med lov alltså. Bara ta det lugnt :)
Igår var jag ner på stan en sväng, sen bara slappa. Kollade på 2 filmer med mats på kvällen. "Ett öga rött" den var mysko :P och "Tomcats" Fyfan vad jag garva på den :D
Har varit och solat på förmiddan. Skönt.
Snart kommer petra då ska vi ner på stan och ta en fika sen hem och försöka få ihop de där jävla PA:t.
Vid 8 blir det fotboll Sverige-Brasilen med hamstrarna :)
Imorrn blir det fika med syster & fredag västerås en sväng på förmiddan. Äta på choys :) mums!
Har skitont i halsen :( orkar inte bli sjuk igen. bläää!

I want to shut off my brain for a while! för mycket tankar om allt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0