Usch för måndagar!

När man tittar ut genom fönstret och ser vad det är för väder vill man bara dra täcket över huvudet igen och somna om. Fredagen var väldigt tråkig, vi åt tacos sen inte så mycket mera men lördagen var betydligt roligare. Jag, josse, petra och marcus satt här hemma & förfesta lite, väldigt trögstartat. haha. Sen drog vi på hottan och oj vad mycket folk det var för att vara helgen efter löning. Ebba gold var bra iaf (; Extas till Ulf Lundell och La dolce vita. Och någon idiot ville köpa petra tilll hotellrummet för en tequila. mohahah. Så fick vi en gratis drink också. inte illa de! Kvällen slutade som sagt på mitt kökgolv efter att petra ätit brockoli, en klick lätta, hamburgerstekpannefett och mackor.
Och jag som skulle göra den där jäkla religionsuppgiften i helgen. usch å fy måste göra den idag. Nu skulle ett till lov sitta fint. Igår gjorde jag hemmalagad pizza med musslor :) mums! Nej man kanske skulle fixa i ordning sig och åka till skolan och ha idrott. Hoppas inte vi ska göra nå ansträngande, kanske inte så bra med halsfluss. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0