When you were young

Var på sjukhuset igår. världens snabbaste sjulhusvistelse 30sek hos doktorn,10 sekunder halsprov,1min få pencelin utskrivet. Halsfluss :( blä. pencelin 10 dagar men jag känner mig redan bättre konstigt nog :) irriterande att jag fortfarande äter pencelin den 14e när det är 80-tals fest på hottan :( men kanske kan sluta en dag tidigare.

Idag har petra varit här, skrev rapporten till PA arbetet, känns inte som att de blev så bra. Så tog vi en ny Jimi Hendrix bild. Blev bättre den här gången :) Sen åkte vi och solade. Har nyss ätit godaste maten på länge. Kyckling,lyxräkor,potatissallad,avocado,sallad och tomat :) MUMS!


hejsvejs









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0